Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Ενα βιβλιο για τη δασκαλα μας

Καλησπέρα!

Σήμερα θα σας δειξω, ενα βιβλίο το οποίο φτιαχτηκε για τη δασκαλα της μεγαλης μου κορης, ως ενθυμιο με τις ζωγραφιες των παιδιων της ταξης. Χρησιμοποιησα τα χαρτια A ladies diary της Graphic 45, που τα αγαπω πολύ αλλα δεν τα εχω δουλεψει όσο θελω. Το βιβλιο μεσα ειχε τη μορφη ακορντεον για να χωρεσουν οι φωτο των παιδιων. Τα ομορφα λουλουδια του εξωφυλλου ειναι απο την Αλεξανδρα.

Μερικες φωτο

IMG_1737

 

Πλαινή όψη

IMG_1740

 

Το εσωτερικό

IMG_1743

 

Το ενα ακορντεον ανοιχτο

IMG_1744    

 

Εδω μπορείτε να δειτε το περυσινο αλμπουμ.

Κυρία Δήμητρα, ήσαστε φοβερή δασκαλα! Σας ευχαριστούμε πολύ!

7 σχόλια:

  1. Μπράβο Βάλια! ΠΟλύ όμορφο και ρομαντικό! θα το χαρεί πολύ η κυρία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χεχεχε!!! Εύχομαι να ήμουν η δασκάλα σας!!!! Το όνομα το ΄χω βέβαια... Πανέμορφο!!!!
    Δήμητρα Φωτοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω εύχομαι να σε είχαν δασκάλα τα αγόρια μου Δήμητρα! Δασκάλες σαν εσένα σπανίζουν πραγματικά! Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  3. υπέροχο δώρο- ενθύμιο για τη δασκάλα!
    πολύ μου άρεσε το άνοιγμα ακορντεον, πανέμορφο το χαρτί που επέλεξες.
    Σ ευχαριστώ που χρησιμοποίησες τα λουλουδάκια μου ταίριαξαν πολύ ωραία και το χάρηκα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Valia!!!!!!!!! what a gorgeous book....so romantic...I love your style but I think I have said this before hahaha
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή