Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

It’s all about new beginnings

Hallo everyone! This is a scheduled post, most probably I am either still at the maternity hospital after having given birth to my second baby boy or hopefully we have just returned home safe and I am not getting any sleep at all, lol! Either way, even though I have not yet held my baby boy in my arms, I already love him so much…

Γεια σας! Αυτη ειναι μια προγραμματισμένη αναρτηση, κατα πασα πιθανοττητα είτε ειμαι ακομα στο μαιευτηριο εχοντας γεννησει το δευτερο γιο μου ή μολις εχουμε γυρισει σπιτι και προσπαθω να κοιμηθω λιγουλακι, :) Ενα λεχουδακι κι ενα μικρο 15 μηνων με διαταραχη υπνου ειναι φονικος συνδυασμός! Οπως και να εχει, ακομα και τωρα που γραφω αυτες τις γραμμες και που δεν εχω αγκαλιασει ακομα το μωρακι μου, νιωθω ότι ηδη τον αγαπαω τοσο τοσο πολύ…

But now lets scrap-talk! This is another new beginning for me, my first LO for the About A Boy challenge blog is just published and I am very happy and proud! The challenge is to create a LO of your child being a typical boy. SO I decided to use one of my son’s favorite photos. He was six months old and we were at the beach and he kept making funny faces – luckily for me I managed to photograph one! I cant imagine a little girl making these kind of funny faces – in my head little girls are all pink and cuddly. Because of the photo, I decided to step out of my comfort zone for a while and try a more clean and simple look for my LO, but not without a flower cluster (how could I?) I think the result is somewhere in between cas and shabby chic. What do you think?

Αλλα τώρα ας μιλήσουμε για scrapping! Εχω ακομα μια νεα αρχη για αυτο το μηνα, μολις δημοσιευτηκε η πρώτη μου συνθεση ως μελος της σχεδιαστικής ομάδας του About A Boy challenge blog και ειμαι πολύ χαρούμενη και περηφανη για αυτό! Η πρόκληση ειναι να φτιαξουμε μια συνθεση με το παιδι μας να ειναι ενα τυπικο αγορι. Ετσι αποφασισα να χρησιμοποιησω μια απο τις αγαπημενες φωτο του γιου μου. Ηταν εξι μηνων και ημαστε στην παραλία και όλο μου εκανε αστειες γκριματσες – ευτυχως για μενα καταφερα να φωτογραφισω μια! Δε μπορώ να φανταστω ενα κοριτσακι να παιρνει τετοιες γριματσες – στο μυαλο μου τα κοριτσακια ειναι ροζ, χαριτωμενα και ναζιαρικα. Λόγω της φωτο, αποφασισα να βγω απο τα νερα μου και να δοκιμασω κατι διαφορετικο, μια περισσοτερο cas προσεγγιση, αλλά χωρις να λειπει και το κλασσικο λουλουδοκλαστερακι – πώς θα μπορουσε αλλωστε? χιχιχι Εχω την εντυπωση πως το αποτελεσμα ισορροπει καπου αναμεσα στο cas και στο shabby chic. Εσας πώς σας φαίνεται?

 

Mr Grumpy

Anyway, there are many more exciting challenges yet to come, hope to see you participate in them!

Ερχονται ακομα πολλές συναρπαστικές προκλήσεις στο ΑΑΒ, ευχομαι να σας δω να παιζετε μαζί μας!

Bye for now!

Αντιο προς το παρόν!

5 σχόλια:

  1. Όλα πήαγαν καλα με το μικρό σου λοιπόν...και τωρα θα ειστε σίγουρα αγκαλίτσα! ΠΟολύ χαρούμενο το L.O.και τωρα που το βλέπω αυτο το στυλ...ειναι νομιζω αυτο που μου αρεσει και εμενα περισσότερο...μεταξυ cas και shabby... καλα ίσως λίγο περισσότερο cas εγω....φιλάκια και καλή αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλα Ράνια μου και να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!

      Διαγραφή
  2. sugxaritiria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φατσακι ομορφο!!!!φοβερη η γκριματσα αλλα και η συνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω λόγια... τι να πω, για την απίστευτη γκριμάτσα της φατσάρας, για τα φοβερά χρώματα που έχεις χρησιμοποιήσει; Συγχαρητήρια και για την θέση... και τέλεια τελικά όλα και με τον μικρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή