Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Το πρώτο μου μινι αλμπουμ

Επιτελους εφτιαξα το πρώτο μου μινι αλμπουμ! Αν και τα αγαπημένα μου αλμπουμ ειναι οι δημιουργίες της Ζωής, ξεκίνησα με κατι πιο απλό... :) Την ιδεα την πηρα απο εδώ, οι κατασκευές της Laura ειναι παντα μεγαλη εμπνευση! Το αλμπουμ ήταν πραγματι πολύ πολύ ευκολο στην κατασκευή του. Χρησιμοποιησα τα χαρτια Springtime της εταιριας Echo Park και απλά χρωματιστά κανσον για τις θηκες. Το λουλουδι ειναι της Petaloo και οι κορδελες της Imaginisce. Τα tags ειναι κομμενα με τα Framelits της Sizzix.

Νομιζω ότι το παρακανα με τα χρωματα, απο τη χαρα μου το παραφόρτωσα, το επομενο θα ειναι περισσότερο μονοχρωμο. :) Θα μαθω!

Το εξώφυλλο






Οι εσωτερικές καρτες που μπαινουν στις θηκες, με θεση για κειμενο ή φωτογραφίες



Οι θήκες











2 σχόλια:

  1. Καλως ηρθες στον κοσμο των mini album ;-).
    Tα χρωματα σου μου αρεσουν πολυ. Υπερβολικο δεν ειναι τιποτα :-).
    Καλη συνεχεια!!! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή